Isnin, 20 Disember 2010

BATU KARANG DI BUAH PINGGANG

Batu karang di dalam buah pinggang...bukan suatu cerita dongeng.
Malah semakin ramai yang mengidapnya.
Si pengidap penyakit ini akan merasa kesakitan yang amat sangat, terutama sekali apabila hendak membuang air kecil. Kadang-kadang akan menyebabkan luka dalaman bahagian saluran kencing.
Ada juga yang tidak dapat melepaskan air yang sudah tidak diperlukan dalam badan ini.
Bayangkan kesakitan dan derita orang yang menidapnya.

Rawatan moden akan membolehkan batu karang ini dikeluarkan dari buah pinggang atau salur kencing. Bagaimanapun, cara rawatan yang biasa kita dengar adalah dengan melakukan pembedahan. Selain daripada itu, rawatan menggunakan tembakan laser untuk mematikan batu karang tersebut. Tapi untuk mengeluarkannya?

Ada beberapa produk pemakanan yang diperkenalkan di negara ini. Sebahagiannya menyebut tentang khasiat pemakanan tersebut - boleh menghancurkan batu karang di buah pinggang. Mungkin ada benarnya kerana sebahagian produk itu disahkan juga oleh beberapa orang pakar perubatan. Masalahnya, harganya terlalu tinggi. Bagi yang miskin, harga seratus dua ratus itu memang agak tinggi. Mungkin juga perlu mengambil bahan pemakanan itu beberapa kali untuk kesembuhan yang diharapkan. Perkara ini menjadikan yang miskin akan hilang keyakinan pula.

Nah,..jangan berputus asa. Petua Orang Tua telah menemui cara rawatan mengikut petua orang tua dulu-dulu.
Tidak perlu dibedah, tidak perlu berbelanja lebih. Mudah dan cukup mujarab. Penulis sendiri telah membantu beberapa orang pesakit buah pinggang. Ada di antara mereka hanya tunggu 2 hari untuk pembedahan. Bagaimanapun, selepas melalui rawatan petua orang tua, ketika tiba hari itu, doktor  sendiri berasa pelik, ke mana sudah 5 biji batu karang di buah pinggang pesakit tadi. SUDAH HILANG!

Bagaimanapun penulis hanya  akan memberitahu rahsia rawatan Petua Orang Tua ini kepada sesiapa yang mengidap penyakit ini --> khusus kepada pesakit buah  pinggang  ada batu karang sahaja. Kepada pembaca artikel ini, jika berkenan juga untuk kepentingan kesihatan keluarga, e-mailkan hajat itu ke email saya atau meninggalkan komen di ruang komen.

Bukannya apa-apa tau, cuma nak bagi kepada yang minta sahaja. Gitu!
Lagi pun tak susahkan...hantarkan sahaja permintaan itu ke email ini --- okieukio@gmail.com
Saya pasti akan menjawab email anda.

Wassalam. Jumpa lagi

11 ulasan:

Unknown berkata...

Tolong emailkan petua ke rubby.cosway@gmail.com. Tq

Unknown berkata...

Saudara Rubby,
Sila buka email anda. Jawapan kepada permintaan ini telah saya kirimkan ke email.

Wassalam.
Okie

Unknown berkata...

Saudara Rubby,
Saya dah cuba kirimkan ke email anda tetapi kiriman tidak dapat dilakukan.

Sila hubungi saya di email saya secara terus agar mudah bagi saya membalasnya.

Sekian

mNa berkata...

boleh tlg emelkan petua tersebut?
emel saya masleza@gmail.com

Irwan berkata...

Salam 1 Malaysia

Mohon tuan kongsikan petua tersebut.Ini email saya:

fbdgug@gmail.com

Terima kasih diatas keperihatinan Saudara.

eddie loh berkata...

Saudara okie okio tolong email petua untuk
mengubati batu karang buah pinggang. Ribuan terima kasih!

Daripada eddielsy@gmail.com

Dj Islamik PA System Ammarfm berkata...

emailkan pada saya djammarfm@gmail.com. tk

Dj Islamik PA System Ammarfm berkata...

tolong emailkan kepada saya djammarfm@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

As salam,tolong emailkn ke saya di ixor_1404@yahoo.com
Jasa baik anda sgtlh dihargai.terima kasih.

Unknown berkata...

Saya ingin penjelasan tlg emailkan ke barangbaiktu@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Salam..tolong email kepada saya...fauziahayubhan@gmail.com