Sabtu, 29 Januari 2011

MASALAH TULANG? HUBUNGILAH RAKAN PENULIS.

Terima kasih kepada ampunya nombor hp 0168183723 kerana menghubungi saya dan bertanyakan ubat untuk SAKIT TULANG.

Sakit Tulang atau dalam bahasa saintifiknya Oestoporosis adalah sejenis sakit yang merujuk kepada kelemahan kekuatan tulang. Sakit tulang boleh juga dikatakan sebagai masalah kepadatan kepada tulang selepas sel-sel tulang mereput sedikit demi sedikit.

Walaupun kebanyakan yang menghidapi sakit tulang adalah yang berumur 50 tahun ke atas tetapi tidak semestinya yang lebih muda daripada itu tidak akan mengalamainya. Bezanya, yang muda selalulah pula dikaitkan dengan masalah sakit tulang tetapi yang tua dikatakan kerana sudah tua.

Apa pun, anda haruslah mendapatkan pengesahan doktor mengenainya sebelum mendapatkan ubat-ubat yang sesuai sama ada ubat moden atau pun tradisional. Kepada pemilik no. hp 0168183723, dinasihatkan pergilah berjumpa doktor terlebih dahulu sebelum mencari jalan lain melalui perubatan tradisional.

Hubungi rakan penulis di nombor 0105478812 - Rokiah Ramli, untuk mendapatkan bekalan makanan tambahan tersebut. Apa yang perlu anda lakukan ialah memberitahunya bahawa anda dimaklumkan oleh penulis mengenai makanan tambahan tersebut. Selepas itu, ikutilah panduan yang dia berikan. Dia pasti akan membantu anda mengenai hal ini. No hp penulis - 0135510502. Dia pasti mengenali nombor ini!

Tapi ingat, jangan jadikan produk yang anda perolehi nanti sebagai produk hasil penemuan dan buatan anda atau dengan mengeluarkannya kemudian memasukkannya ke dalam kapsul baru.

Cepat, segeralah hubungi rakan penulis di atas.

Selamat Sejahtera dan semoga usaha anda berjaya.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

di bikin kapsul.?