Selasa, 9 September 2014

Assalamualaikum w.t.b.
Selamat bertemu kembali.

Minta maaf kepada pengunjung yang ada menghantarkan email kepada saya kerana belum dapat membalasnya. Insya-Allah selepas kesibukan kerja ini berkurangan, saya akan jawab kesemuanya.

Tentu ada yang terlewat. Jadi, jika saya terlewat mengirimkan petua yang diminta, anggap sahaja nanti ia sebagai tambahan koleksi perubatan anda.

Saya mengharapkan tidak ada lagi yang cuba mengaku petua yang saya berikan sebagai petua yang lebih lengkap dengan hanya menambah 'Bismillahir Rahmaannir Rahiim di awalnya.

Kes seumpama ini berlaku pada tahun lalu. Kononnya petua yang diperolehinya dari kumpulan tertentu kebih lengkap. Namun selepas saya memeriksanya, tiada satu perubahan ayat pun yang berbeza dengan panduan yang saya berikan.

Isi dan penerangannya 100% sama dengan panduan yang saya berikan kepadanya.

Teruk sangat perangai begitu...!!!

Jumpa lagi.

Okie




Tiada ulasan: